Translate

sobota, 9 listopada 2013

Libster Awards 2

Hej kochani :* na wstępie chciałam powiedzieć,że po raz drugi nominowano mnie do LA!! jest bardzo wdzięczna moim kochanym czytelnikom.I jestem również dumna,że tak bardzo podobają wam sie moje wypociny xD Dzięki za to baaaaardzo :*
Pytania do mnie:
1.Kogo z Afroemntal UWIELBIASZ ?
Toressa2.Lubisz tańczyć ?
Kocham :*3.Nosisz okulary :P ?
Nie,ale nosiłam 4.Jakie masz ciuchy na sobie ?
Jeansy,szarą bluzkę z zebrą,bieliznę XD i biżuterię.5.Co najbardziej lubisz jeść ?
Offocki ^^6.Ulubiona bluza. Opisz 
Chyba nie mam takiej,może taka szara z napisami czarno,różowo srebrnymi.
7.Kolor włosów ?
ciemny blond8.Masz pupila ?
mam dwa koty,psa i papugę.Wiem zoo xD
9.Jak się bawi twój pupilek ?
Koty to Zak i Zojka,pies to Dina,a papuga do Mańka10.Który numer w dzienniku ?
7 #777!11.Masz telefon :P ? 
mam ^^
Pytania ode mnie: 
Te same co wtedy,osoby nominowane te same co za pierwszym razem ;)

Mam też małą niespodziankę!! 
Z okazji drugiej nominacji ogłaszam konkurs.Każdy kto napisze za co lubi mojego bloga w kom dostanie dedykowanego posta i będę reklamować jego bloga!! 

Pozdrawiam xx.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz