Translate

sobota, 26 października 2013

10. Let's go to the partyy!!

Obudziłam się około 9:45.Wstałam i powędrowałam do szafy.Narzuciłam na siebie różową koszulkę i czarne spodnie.Razem z Mel i Jenn zeszłyśmy na śniadanie.Wzięłam grzankę i poszłam do stolika.Jak to zwykle z Mel i Jenn nasz stolik był najgłośniejszy.

Po śniadaniu dziewczyny poszły już na górę,a ja zostałam i położyłam się na leżaku.Zapaliłam jointa.Po kilku minutach wróciłam do pokoju i zrzuciłam z siebie ubranie.Nałożyłam biały strój z paskowanym tyłem i bokami o majtek.Na to narzuciłam białą koronkową bluzkę.Rzeczy wrzuciłam do białej torby z paskami.Ubrałam klapki i można iść.Na dole spotkaliśmy się całą paczką.Ruszyliśmy na plażę.

Położyłam rzeczy na piasku i zdjęłam bluzkę.Zamoczyłam się w wodzie.

Byłam też na takim czymś,takim balonie,paralotni.

,,Plażing" to to czego mi trzeba.Bawienie się ze znajomymi,picie drinków.

Chlapaliśmy się i śmialiśmy.Pływałam i opalałam się.Melissa co chwile słuchałam moje piosenki ,,We Found Love",którą wydam po powrocie.Właściwie teledysk nakręcę po powrocie.

Uwielbiam to.

Przyszedł czas wracać do hotelu.Zebraliśmy się i poszliśmy do swoich pokoi.Umyłam się i w ręczniku wyszłam z łazienki.Suszyłam włosy gdy Jenn się myła,a Mel ubierała.
-Ri musimy dziś ostro zabalować-powiedziała
-Wiem o tym-posłałam jej uśmiech.

Ubrałam czerwoną klasyczną sukienkę i sandały od Chanel.Usta pomalowałam czerwoną szminką,założyłam kilka pierścionków i bransoletkę.Mel ubrała się w świecący top i krótkie spodenki.Jennifer chciała zostać w pokoju,więc poszłyśmy na dół do reszty.Wyszliśmy na miasto.Najpierw do pobliskiej knajpki.

Zjedliśmy i ruszyliśmy dalej.Żartowaliśmy i wydurnialiśmy się.Na ulicy stał starszy pan ze świcidełkami.Kupiłyśmy sobie pierścionki i bransoletki.Powędrowaliśmy do klubu.Pierwsze co zrobiłam to pobiegłam do baru po drinki.Wypiłam jednego potem drugiego i następne...Tańczyłam na stole i więcej nie pamiętam.

Wiem,że znalazłam się potem w łóżku.

~fot.~









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz