Translate

niedziela, 21 lipca 2013

Bohaterowie

 

Może się najpierw przedstawię.Nazywam się Rihanna Fenty.Mam 17 lat.Tak,to ja ta u góry.Moje życie to wielka 
katastrofa.Ćpam,piję i imprezuję.Jednak od roku tego nie robię,bo siedzę w poprawczaku z dziewczynami,które albo trafiły tu przez chłopaka albo tak jak ja.Zrobiły coś i są z tego dumne.Gdy miałam 15 lat poznałam chłopaka i się w nim zakochałam.To właśnie on pokazał mi ten burdel.Miałam 16 lat zaczęłam kraść,brać narkotyki i pić.Ale pewnego dnia gdy kradliśmy heroinę ręka mi się zaklinowała i mnie złapali,a on zdążył uciec.Nienawidzę go za to.Za dwa dni ma mnie adoptować jakieś małżeństwo.Zobaczymy co będzie,bo uwielbiam robić to czego mi nie wolno.....
                                               
   To moja idealna siostra Ciara(czyt.Sjera) Ma 21 lat.Pracuje jako szefowa w firmie produkującej kosmetyki drogie jak cholera.Zawsze to ona była tą lepszą siostrą.Nasi rodzice zginęli w wypadku jak miałam 16 lat.Mieszkałam z nią i jej wtedy chłopakiem.Ale jak zaczęłam jeszcze bardziej ćpać,imprezować i pić chciała mnie wyrzucić.W końcu piszą o niej w tych szmatławcach.No i jej się po farciło,bo mnie zamknęli.I zniknęła z mojego życia.Nie wiem co teraz robi,ale pewnie jara się kasą.

  
To głupi mąż mojej siostry-Jimmy Brooks.Ma 23 lata.Tylko wygląda groźnie na tym zdjęciu u góry.Na prawdę to sztywniak.Jest szefem firmy produkującej samochody.Mega dużo zarabia.Nigdy go nie lubiłam.Traktował mnie jak córkę,co mnie mega wkurzało.
                                        
To ten kretyn,który wpakował mnie w to całe gówno.Chris Brown teraz ma 19 lat.Był super,aż do czasu gdy mnie zostawił.Uwielbiałam to,że niczego się nie boi.Ma gdzieś co inni o nim myślą,jego tatuaże i to,że mnie kochAŁ.Zawsze trafiałam na frajerów albo nic nie wartych dupków.a on był inny.Pewnie teraz ma inną.
__________________________________________________________________________
Hej :3 to bohaterowie :) może jeszcze dziś pojawi się pierwszy rozdział.I błagam komentujcie,to dla mnie na prawdę wiele jak napiszecie:fajnie,spoko czy ok.A co dopiero coś więcej.Proszę was,możecie nawet z anonima.Błagam komentujcie.:)mam nadzieję,że wam się spodobali bohaterowie i ich historie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz